POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Prezenta Politica de Confidentialitate („Politica”) cuprinde o informare si se refera la datele personale colectate prin platforma www.webadviser.ro

1. SCOPUL

”Datele personale” sau ”informatiile personale” sunt orice fel de element de date care ne permit sa identificam o persoana. Prelucrarea datelor cu caracter personal este guvernata de catre Regulamentul 679/2016 privind protectia datelor cu caracter personal (”GDPR”) si Legea nr. 190/2018.

Acest document evidentiaza: (a) datele cu caracter personal pe care le colectam, (b) cum intentionam sa folosim aceste date si (c) ce drepturi au persoanele vizate in legatura cu aceste date si cu prelucrarea lor.

2. Cine controleaza datele personale si cum putem fi contactati?

Potrivit legislatiei, Cabinet Individual de Psihologie Violeta Dumitrescu, este operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele cu caracter personal sa fie prelucrate in siguranta, am depus toate eforturile sa implementam masuri rezonabile pentru a proteja informatiile personale.

Potrivit legislatiei, persoana fizica beneficiara a serviciilor noastre sau persoana aflata in orice fel de relatie cu compania noastra, este o „persoana vizata”, adica o persoana fizica identificata sau identificabila. Pentru a fi complet transparenti in privinta prelucrarii de date cu caracter personal si pentru a permite exercitarea cu usurinta, in orice moment, a drepturilor persoanelor vizate, am implementat masuri pentru facilitarea comunicarii.

2.1. Datele noastre de contact

Denumire Cabinet Individual de Psihologie Violeta Dumitrescu
Sediul social str Baia de Arama nr.1, Bl B sc 2, et 5, ap. 80, sect 2, Bucuresti
Cod unic identificare 31489994
Telefon: 0726355158
E-mail office@webadviser.ro

In masura in care sunt nelamuriri, observatii sau reclamatii cu privire la noi sau la datele personale pe care le prelucram, putem fi contactati oricand printr-un e-mail la adresa de mai sus.

2.2. Datele autoritatii de supraveghere

In situatia in care apar probleme sau neclaritati cu privire la prelucrarea datelor personale, va rugam sa ne trimiteti mai intai o cerere la adresa mentionata anterior - vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea in cel mai scurt timp, pe cale amiabila.

De asemenea, se poate depune o plangere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal. Pentru Romania, datele de contact sunt mai jos:

Nume: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
Adresa B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania
Telefon: 40.318.059.211 sau 40.318.059.212
E-mail anspdcp@dataprotection.ro

3. Ce informatii colectam?

A. De la utilizatorii platformei:
- pentru inregistrarea in platforma - cont de utilizator:
• numele complet;
• adresa de e-mail;
• imaginea (optional, pentru poza de profil).

- intrucat accesul la platforma se realizeaza on-line, aplicatia software (browser internet) de pe dispozitivele folosite de utilizatori, in vederea accesarii serviciilor, comunica in mod automat catre Operator una, mai multe sau toate dintre urmatoarele date cu caracter personal ale utilizatorului:
• tip aplicatie software si versiune (browser de internet);
• adrese de IP;
• tipul de dipozitiv folosit pentru accesarea platformei;
• data si ora accesarii;
• locatia.
- pentru efectuarea platilor:

• cont IBAN
• detalii transer

- in cadrul sedintelor de consiliere este posibil sa fie dezvaluite date cu caracter sensibil: (date referitoare la originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiuni religioase sau convingerile filosofice sau apartenența la sindicate a indivizilor, date privind sănătatea, viața sexuală sau orientarea sexuală a persoanelor, date referitoare la condamnări penale sau infracțiuni), precum si date cu privire la viata personala si profesionala.

B. De la specialisti, parteneri/subcontractanti pentru prestarea serviciilor psihologice prin platforma:
• nume si prenume;
• data nasterii;
• fotografie;
• specializarea;
• diploma de practicant sub-supervizare sau autonom/specialist;
• dreptul de libera practica COPSI;
• codul de parafa;
• adresa de email/telefon

4. Cum colectam informatiile?

Colectam datele personale ale utilizatorilor - direct de la persoana vizata, atunci cand suntem contactati prin formularele din platforma, se creaza cont de utilizator in platforma.
Colectam datele furnizorilor (specialisti, parteneri/subcontractanti) - direct de la persoana vizata, atunci cand se semneaza contract de colaborare si se inregistreaza in platforma.

5. Care este scopul si temeiul legal pentru prelucrarea datelor personale

Datele PersonaleScopTemei Legal
numele complet
adresa de email
Contactarea pentru transmiterea informatiilor solicitateInteres legitim: pentru a raspunde la intrebarile si mesajele pe care le primim si pentru a pastra evidenta corespondentei.
numele complet
adresa de email
Creare cont utilizator si contractare serviciiIncheierea unui contract: prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract;
numele complet
adresa de email
detalii plati
Prestarea serviciilor contractateIncheierea unui contract: prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract;
tip aplicatie software si versiune (browser de internet);
adrese de IP;
tipul de dipozitiv folosit pentru accesarea platformei;
data si ora accesarii;
locatia
Comunicarea si prestarea serviciilor onlineInteres legitim: intrucat accesul la platforma se realizeaza on-line, aplicatia software (browser internet) de pe dispozitivele folosite de utilizatori, in vederea accesarii serviciilor, comunica in mod automat catre Operator una, mai multe sau toate dintre aceste date.
Cont IBAN
Detalii plata
Efectuarea platii aferenta serviciilor prestateIncheierea unui contract: prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract;
date cu privire la viata personala si profesionalaPrestarea serviciilor psihologiceIncheierea unui contract: prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract;
Adresa de emailAbonarea la newsletterConsimtamant exprimat prin bifarea casutei si transmiterea adresei de email.
nume si prenume;
data nasterii;
fotografie;
specializarea;
diploma de practicant sub-supervizare sauautonom/specialist;
dreptul de libera practica Colegiul Psihologilor din România;
codul de parafa;
adresa de email/telefon
Inregistrarea specialistilor/colaboratorilorIncheierea unui contract: prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract;

6. Daca nu se furnizeaza aceste informatii?

Nu sunteti obligati sa ne furnizati datele personale; Cu toate acestea, daca alegeti sa nu o faceti, nu vom putea presta serviciile solicitate prin platforma online.

7. Cum protejam aceste informatii?

Intelegem cat de importanta este securitatea datelor personale si luam masurile necesare pentru a proteja clientii/partenerii nostri si alte persoane ale caror date le prelucram, de accesul neautorizat la datele personale, precum si de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucram in activitatea curenta.

Am implementat urmatoarele masuri tehnice si organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:
• Masuri fizice si electronice de securitate. Am implementat masuri de securitate pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenintari la securitatea acestora.
• Minimizarea datelor. Ne asiguram ca datele cu caracter personal pe care le prelucram sunt limitate doar la cele necesare, adecvate si relevante pentru scopurile declarate in aceasta politica.
• Restrangerea accesului la date. Incercam sa restrangem cat mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucram la minimul necesar: angajati, colaboratori si alte persoane care au nevoie sa acceseze aceste date pentru a le prelucra si a duce la indeplinire un serviciu. Partenerii si colaboratorii nostri sunt supusi unor obligatii stricte de confidentialitate (fie statutare, fie legale).
• Masuri tehnice specifice. Utilizam tehnologii care sa asigure securitatea clientilor/partenerilor nostri, incercand intotdeauna sa implementam cele mai optime solutii pentru protectia datelor.
• Asigurarea exactitatii datelor tale. Cateodata este posibil sa solicitam confirmarea exactitatii sau actualizarea datelor pentru a fi siguri ca ele reflecta realitatea.
• Instruirea personalului. Instruim personalul cu privire la legislatia si cele mai bune practici in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal.
• Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, incercam pe cat posibil sa anonimizam/pseudonimizam datele cu caracter personal pe care le prelucram, astfel incat sa nu mai putem identifica persoanele la care acestea se refera.

8. Cu cine impartasim datele personale?

Furnizorii/partenerii nostri de servicii vor avea acces la informatiile personale. Aceasta este necesara pentru prestarea serviciilor contractate, facturarea si achitarea acestora.
Furnizorii/partenerii nostri sunt urmatorii:
- AMAZON - gazduire platforma pe servere dedicate locatizate in Spatiul Economic European;
- SOFTURI DIGITALE VIP SRL- mentenanta platformei;
- C SOLUTIONS SRL - achitarea serviciilor prestate;
- TWILLIO – servicii video/audio;
- Specialisti colaboratori – cu drept de libera practica eliberat de colegiul psihologilor din romania (valabil si vizat) – prestarea serviciilor de specialitate.

Vom putea fi nevoiti sa furnizam datele personale catre urmatorii in anumite circumstante limitate:
• Consultanti externi (precum avocati);
• Autoritati publice sau organisme judiciare.

In orice moment vom decide sa acordam acces la datele cu caracter personal catre altcineva, ne vom asigura ca exista metode de securitate adecvate implementate pentru a proteja confidentialitatea.

9. Vor fi datele personale transferate in afara SEE?

Prin natura obiectului de activitate, nu va fi necesar sa tranferam date cu caracter personal in afara SEE. Daca pe cale de exceptie se va intampla acest lucru, vom implementa proceduri adecvate si aprobate pentru a asigura protectia datelor, a drepturilor si libertatilor fundamentale in timp ce datele personale ale persoanelor vizate se afla in afara SEE.

10. Cat timp stocam datele personale?

Informatiile privind contul de utilizator, prestarea serviciilor si plata acestora vor fi pastrate pentru o perioada de 10 ani. Trebuie sa stocam aceste date conform termenului legal de pastrare si in cazul unor dispute litigioase privind prestarea serviciilor si plata acestora.
Uneori, este posibil sa avem nevoie sa tinem o copie a datelor personale pentru o perioada mai lunga de timp, in cazul unei dispute, pentru a investiga bresele de securitate sau pentru a ne conforma obligatiilor legale. Nu vom stoca datele personale pentru mai mult decat este necesar.
In toate cazurile, informatiile cu caracter personal vor fi sterse/anonimizate in mod securizat odata ce perioada de stocare descrisa mai sus a expirat.

11. Drepturile persoanelor vizate?

• dreptul de a fi informat despre cum colectam si folosim aceste date (informatii pe care le gasiti in aceasta politica de informare);
• dreptul de a avea acces la informatiile pe care le detinem;
• dreptul de a rectifica datele daca sunt incorecte/inexacte/incomplete;
• dreptul de a ne cere stergerea datelor;
• dreptul de a primi o copie de pe orice informatii detinem;
• dreptul de opozitie la prelucrarea datelor personale in scopurile enumerate anterior. Cu toate acestea, nu este un drept absolut, ci suporta anumite limitari.

Va puteti exercita oricare dintre aceste drepturi printr-un email la adresa office@webadviser.ro sau prin scrisoare recomandata transmisa la sediul nostru social mentionat la articolul 2.1.

12. Consimtamant

Acolo unde consimtamantul este folosit pentru prelucrarea datelor, aveti dreptul de a retrage consimtamantul in orice moment si de a solicita oprirea prelucrarii datelor personale.
Va vom informa despre implicatiile acestui fapt si vom urma optiunile comunicate in acest sens.

13. Schimbari la aceasta politica de informare

In masura in care vom considera ca este necesara o schimbare a regulilor de confidentialitate, vom publica respectivele modificari in aceasta pagina spre informare.